Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Laatulupaus

Tarjottavat liikennepalvelut

NorthBus Oy tarjoaa linja-autoliikenteen aikataulunmukaisia reitti- ja vakiovuoroliikennepalveluita Perämeren kaaren alueella sekä Pohjoisen Suomen alueella.

Meille tärkeitä asioita ovat: turvallisuus, luotettavuus, ystävällisyys, joustavuus ja taloudellisuus sekä ympäristöystävällisyys.

Reittiliikenteemme kulkee alkuvaiheessa Oulun- ja Lapin läänissä sekä Ruotsin puolella Haaparannalla.
Linjojen lähtöpisteet ovat Haaparanta, Tornio, Kemi ja Oulu.

Tiedottaminen

Reiteistä, aikatauluista ja mahdollisista muutoksista tiedotamme käsiaikatauluillamme, pysäkkiaikatauluissamme, Matkahuollon aikatauluinfossa www.matkahuolto.fi.

Linja- sekä tilausajoissa mahdolliset häiriötilanteiden varalta päivystysnumeromme toimii ympäri vuorokauden.


Matkaliput

Käytössämme ovat yleisimmät Matkahuollon lipputuotteet ja kuulumme myös Matkahuollon informaatiojärjestelmään matkahuolto.fi.

Kertamaksun lisäksi on useita erilaisia alennuslipputuotteita mm. Matkahuollon työmatka-, seutu- ja kaupunkilippuja sekä mahdollisuuksien mukaan valtakunnallinen Waltti – lippu. Lisäksi voimme käyttää vuorokohtaisia kamppania- ja alennuslippuja.

Matkahuollon nettikaupassa ovat kaikki matkamme myynnissä aina 32 päivää etukteen.


Osaava henkilökunta

Kuljettajamme ovat kokeneita asiakaspalvelijoita.
Yhtiömme käyttää pääsääntöisesti ns. vakituisessa työsuhteessa olevaa henkilökuntaa.
Tilapäistyövoimaa käytämme vain hätätilanteissa turvaamaan liikenteen toimivuuden.
Koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti.


Bussimme

Liikenteessämme käytämme pääsääntöisesti kauko- ja lähiliikennebusseja varustettuna ilmastoinnilla, säädettävillä selkänojilla ym. Kuljettajamme avustavat liikuntarajoitteisia matkustajia sekä lastenvaunujen kanssa matkustavia matkustajia.


Asiakastyytyväisyys ja palautteet

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää jotta voimme kehittää palveluitamme. Nettisivuillamme olevan palautelomakkeen ja asiakaspalautteiden kautta toivomme saavamme tärkeää tietoa toimintamme laadusta.
Kaikki palautteet käsitellään mahdollisimman nopeasti ja asiakas saa vastineen. Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään mahdollisimman nopeasti. Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Mahdollisista asiakaspalvelun epäkohdista toivomme saavamme palautteen mahdollisimman nopeasti, sillä se auttaa asian selvitystä.


 

 

 

Talviaikataulu 7.8.2017 - 1.6.2018